Gratis levering aan huis vanaf €70 (BE – NL)

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten voor België en Nederland?
Voor bestellingen binnen België hanteren we een standaard verzendkost van €7,50. Bij bestellingen vanaf €70 is de verzending gratis.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
We verzenden je pakketje binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van je betaling. Je ontvangt een trackingcode zodra je bestelling is verzonden.

Met welke koerier wordt mijn bestelling verzonden?
We verzenden via Bpost. Je ontvangt van hen een e-mail met de track & trace code zodra je bestelling onderweg is.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, je kan je bestelling gratis afhalen in Rumst (adres wordt via mail meegedeeld). Kies bij het afrekenen voor de optie “Afhalen”, dan nemen we contact met je op voor een afhaalmoment.

Verzenden jullie ook naar andere landen?
De verzendkosten voor Frankrijk en Duitsland bedragen €12,50 ongeacht het bestelbedrag. Vereiste bedragen zijn altijd na aftrek van enige bepaalde korting ! De verzendkosten voor Denemarken, Spanje en Zweden bedragen €20,00 ongeacht het bestelbedrag. Vereiste bedragen zijn altijd na aftrek van enige bepaalde korting !

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt het recht om binnen 14 kalenderdagen na ontvangst je bestelling te retourneren zonder opgave van reden.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Stuur ons een e-mail via dit retourformulier met vermelding van je bestelnummer en de artikelen die je wil retourneren. We sturen je dan de verdere instructies.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij het om een fout van onze kant gaat.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra we de retourzending ontvangen hebben en de artikelen in originele staat zijn, storten we het bedrag terug binnen 5 werkdagen.

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Voeg je favoriete artikelen toe aan je winkelmandje.
  2. Klik op “Afrekenen”.
  3. Vul je gegevens in en kies een verzend- of afhaaloptie.
  4. Kies je gewenste betaalmethode en rond de bestelling af.

Welke betaalmethodes zijn er?
Je kan veilig betalen via Bancontact, iDEAL, creditcard of overschrijving.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Controleer je spamfolder. Niets gevonden? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kan je deze wijzigen of annuleren. Contacteer ons zo snel mogelijk.

Geschillen
Het Belgisch recht is van toepassing, met uitzondering van de bepalingen van internationaal privaatrecht inzake toepasselijk recht.

De rechtbanken van de woonplaats van de consument zijn bevoegd bij gerechtelijke geschillen. De consument kan zich ook wenden tot het ODR-platform.

Knutselateljee (handelsnaam van COTRAIN bv) heeft het Reglement van het UNIZO e-commerce label onderschreven. Dit reglement is beschikbaar op de website van Unizo waar u ook terecht kan om klachten of geschillen buitengerechtelijk te regelen via de klachtenprocedure van UNIZO.

Nieuwsbrief vol tips en promoties 🎉